lördag

vilken härlig lördagförmiddag det är. jag vaknade alldeles för tidigt igen, men så länge jag vaknar utan att en klocka ringer så gör det inte så mycket. det känns rätt bra att klockan bara är tio i tolv och jag har redan varit uppe i flera timmar. det gör dagarna mycket längre!

jag har iaf precis varit ute och tagit en skön promenad. dels för att försöka gå bort åtminstone litegrann av det jag och mina vänner proppade i oss och mycket för att rensa hjärnan rejält inför matchen idag. jag har bara ett mål idag, och det ska jag se till att nå. kan ju inte bara nämna i förbifarten om igår. jag hade ju faktiskt en sjukt trevlig kväll (som vanligt) med M&A. vi tog oss en sväng till Uppsala för att fixa visum till Australien och sen fortsatte vi kvällen hos mig med lite god middag och idolmys. men nu säger jag detta och vill verkligen mena det: inte mer godis. för usch va dåligt jag mår efter! nej nu får det vara slut ... bakverk och sånt är jag fortfarande svag för men godis ... nej tack, nu ska jag försöka.

tyvärr är jag lite ledsen över att jag missar lill-skruttan Tildes första födelsedagskalas. det hade jag faktiskt sett fram emot. men det blir nog bra ändå, och jag hoppas hon, madde och johan får en toppendag med många fina presenter och gofika! jag ska istället ta mig till vallentuna för att kasta lite boll. idag ska jag spela i div2 vilket förmodligen kan vara jättebra för min del. "så du slipper all press" - ja vi får helt enkelt se hur det går.
ikväll ska jag träffa this gorgeous one...
ska bli otroligt roligt måste jag få säga!

Kommentarer
Postat av: julia

det var hur kul och mysigt som helst att ses! hoppas du kommer till felicia också :) tack för ikväll gullet!!! puss på dig

2011-10-29 @ 22:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0