idag är det sadface

igår var en bra dag. om man ser till helheten iallafall. det var underbart väder redan från start och man kunde ju inte göra annat än att njuta. det blev därför en löprunda ner till min syster, där resten av familjen var för att fixa hennes soffa. problemet var bara att när jag kom ner till henne så hade alla redan åkt. det blev till att ta en promenad hem i det fina vädret. men det var bara skönt (benen var döda sen, om jag ska vara ärlig) att ta vara på solen och få lite D-vitamin. sen åt jag mig en god lunch innan jag tog mitt pick och pack till hallen där det var hemmapremiär för DIV2. denna dag stod inte jag på banan, utan fick se dem ta sig an Ludvika och även ta 2 poäng. skönt med vinst! det roligaste att se var däremot systrarna sällberg! först och främst min bästa Frida, som har snörat på sig handbollsskorna igen och gjorde sin första match på länge igår. jättekul att se dig på banan igen tjejen! och sen lillasyster anna som gjorde exakt det vi tränat på hela den här veckan, det var dessutom så roligt att se målgesten och de stora leendet! bra jobbat tjejer!
idag däremot så är vädret sämre, och jag är i stort sätt bara arg på mig själv. jag är alldeles för bra för att säga fel saker, vid fel tillfällen... och ja, fel saker helt enkelt. och det komiska är att jag allt som oftast säger dessa saker enbart för att jag är rädd för att förlora något. jag blir så trött alltså. vill bara visa fingret till mig själv ibland. helt klart. och dessutom har jag så ont i magen att jag måste ligga på spikmattan för att lugna ner den... inte en helbra dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0