mysigt

onsdagkväll innebär bara en sak. ledigt. på med myskläder och sitt i soffan och bara njut. det är exakt det jag gör just nu. har tagit på mig the-big-fleece, vilket även betyder att nu börjar det rulla mot mörkare tider. en del av mig tycker det ska bli sjukt mysigt, med tända ljus. varma kläder och mörka kvällar. men jisses vad jag kan sakna värmen ibland. jag saknar sommaren, värmen, känslan, vännerna. sommaren är alltid bäst ändå, trots allt.
i måndags var jag på arbetsintevju på arlanda. tjejerna jag pratade med var trevliga, och de pratade enormt mycket. självklart kunde det ha gått bättre, men det kunde också ha gått sämre. jag längtar efter några som nappar på mig snart, skulle vilja ha ett fast jobb så jag inte behöver oroa mig över inkomsten som behöver vara där den ska om ett halvår ungefär ... hur som helst, den här veckan jobbar jag massor. jobbar varje dag fram till tisdag, så jag kanske kommer vara lite osocial. idag har jag städat massor. försökte organisera lite på vårt lilla lager, och ja.. vet inte om jag lyckades men jisses vad jag städat som sagt. imorgon kommer även vår nya butikschef, det ska bli spännande. vi får se vad det är för människa som kommer in genom dörren... jag hoppas att det är vår Sanna ...

annars blir jag rädd för allt som händer. att jobba gör att jag inte riktigt hänger med i vardagen. och idag ligger mina tankar hos Stefan Liv och hans familj.. även till resten av de ryska spelarna. en så hemsk händelse att jag fick ont i hjärtat när jag hörde det. tänk att vara på väg till en match, glad och spänd, sen på bara några sekunder tar allt slut. nej usch, det går inte att tänka... VILA I FRID ALLA! och det här, som så mycket annat, får mig att inse att man måste ta hand om varandra. en dag kan det bara vara försent. jag önskar jag kunde bli bättre på det!

Kommentarer
Postat av: madds

håller med ditt inlägg också..



haha, jadu, nu är Jullan med oss i skolan, det känns faktiskt lite konstigt, jag håller med :)

2011-09-08 @ 22:16:12
URL: http://blogg.veckorevyn.se/madds

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0