värd onsdag

utanför blåser det allt annat än lätta briser. men jisses va skönt det var att sova idag tills jag vaknade. ingen alarmklocka som gav ifrån sig ett irriterande ljud. visserligen, ni som känner mig vet att jag inte sover speciellt länge. men det var skönt ändå! detta betyder givetvis att jag är ledig från jobbet idag. är ledig i flera dagar faktiskt.
idag ska jag börja med att spendera dagen med bästa frasse och bella. frasse som äntligen är hemma från turkiet. tyvärr är hon nog alldeles för brun för att umgås med mig, men det ska bli kul att träffa båda två. sen är det dags för att ha ett möte med allas våran robban Z, för lite hjälp med jobb. det är ganska välbehövligt för tillfället.
det snurrar i min skalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0