Mina fredagar är alltid så trötta

min arbetsvecka avslutades i Uppsala tillsammans med min fina familj. det blev kinabuffé och bio, då vi såg Hamilton. riktigt mysigt att få spendera lite tid tillsammans allihopa måste jag säga. god mat och helt okej film var det också, en mycket bra fredagkväll helt enkelt.

min vecka har annars varit fullspäckad. förutom jobb och träning med laget har det bestått av träning på sats, jobb på brännbo, massage och myskväll med världens bästa Frasse. dagarna har helt enkelt rullat på som vanligt. en rolig nyhet är att min kära Anna ska jobba på mitt älskade dagis i minst 3 veckor, kul va? lite mysigt sällskap på rasterna ser man därför fram emot numera. och inte blir det sämre av att vår resa närmar sig med stormsteg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0