gott nytt år!


2012...
det är helt sjukt. det är 2012. och jag fick en toppen sista dag/kväll och avslutande det föregående 2011-året på ett suveränt sätt.
som synes tillbringade jag min nyårsafton med tre toppentjejer, och som ni förstår så innehöll kvällen det mesta. det var trerättersmiddag, snittar, sällskapsspel, charader, skratt, drinkar, årssummeringar och nyårslöften, tolvslag med champagne, dans, glasskrig, nakenbilder och mycket mer. jag åt som om det var sista gången jag skulle få göra det. men det är ju nytt år nu, så det tar jag tag i då. ibland behöver man inte en stor brakfest för att ha roligt, tro mig. en mysig tjejkväll ute i ingenstans kan bara sluta på ett sätt. hur bra som helst!

idag har det varit en slappardag utan dess like. one piece, frukost, sagan om ringen, pizza och kött, promenad och sen bar det av hemåt för min del. väl hemma firade jag in det nya året genom att äta en fullkomligt magnifik middag tillsammans med mina föräldrar i form av tomtegröt. nu ska jag fortsätta kvällen med att äta massa onyttigt och börja oroa mig över det först imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0