har inte haft en alltför bra dag...

... började när jag vaknade och hade något så ofattbart ont i magen. det var länge sen nu, så jag kände bara "åhnej..." . det blev bara värre på väg till jobbet då jag blev svimfärdig och jag kom dit med inställningen att "gå dit, öppna, gör ditt jobb så gott det går och åk hem för att vila istället". riktigt så blev det inte när jag insåg att flera av mina kollegor var hemma och vabbade. så istället för att åka hem så fick jag nästan i stort sätt jobba över istället. men tur som jag hade så blev magen bättre, så dagen rullade på som den skulle.

så istället för att ta ett träningspass på SATS som jag brukar på måndagar, så blev det att jag la mig på spikmattan med "Ego-girl" i handen istället. jag försöker intala mig att jag faktiskt behövde det idag, och jag ska ju trots allt på träning om 20 minuter så helt utan blir jag ju ändå inte.. däremot behöver jag hjälp med ett råd! det gället mitt hår. det är ju nämligen så att jag ser ut som sju svåra år i mitt hår. lite blont, lite ljusbrunt och en hel del mörkt också. jag hade bestämt mig för att inte färga det innan jag åker med tanke på att det kommer solblekas när vi är ute och reser. men i helgen fick jag nog. jag ska ju faktiskts träffa mänskliga personer på den här resan, så inte kan jag se ut som jag gör? så jag åkte till min frisör idag. självklart tycker hon att det är helt värdelöst för mig att färga det mörkt, vilket om man tänker efter så är det ju faktiskt det. men däremot undrade hon om jag kanske ville göra ljusa slingor... så vad tycker ni? jag är jättekluven. vissa dagar gillar jag mitt ljusa hår och vissa dagar spyr jag verkligen på det. så vågar jag slinga det ljust? hjälp mig, säg vad ni tycker!


det är ju lite tur att det inte syns alltför mycket på bilder...

Kommentarer
Postat av: julia

Gör det tycker jag! kul med lite annorlunda :)

2012-01-23 @ 19:22:42
Postat av: madde

Jaa det det tycker jag du kan testa!! Sommaren kommer ju ändå snart :P

Men jag tycker ändå du ska stå ut med att färga till efter resan.. ju mer ditt hår bleks innan ju bättre kommer ditt hår bli efter du rest :D

Slingar du nu, och badar i en massa clour ( äääh, hur fan stavas det? ) Så är det lätt hänt för gröna slingor, tro mig, jag har varit där! :/

2012-01-23 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0