mina mål för 2012

jag kallar det inte nyårslöften, utan mål. men självklart lovar jag att försöka uppfylla dem!
§ VÅGA STOLT ÖVER MIG SJÄLV
- och detta är ett mål jag vill att alla ni ska ha.
det är viktigt att kunna stolt över sig själv, för att andra i sin tur ska kunna vara det.

§ TÄNK MER POSITIVT
- kan vara ett viktig del i att må bra

§ BÖRJA FÖLJA MINA DRÖMMAR
- jag har redan så mycket jag vill göra, och nu känner jag att det är dags.
det är min tur nu! först ut är en oförglömlig resa med mina två bästa...

§ SLUTA ÄLTA
- säga det jag känner på en gång

jag har även praktiska saker jag vill göra:

§ PLUGGA PÅ UNIVERSITET
- har redan en kurs på gång. sen får vi se vad det blir i höst,
skulle vara kul att se hur det är.

§ HOPPA FALLSKÄRM OCH/ELLER BUNGYJUMP
- jag är livrädd, men det är ett måste att göra i Nya Zeeland

§ SKAFFA EN LITEN HOBBY
-tex att skriva mer, fota eller scrapbooking

jag har även gjort en "tavla" där jag skrivit ner några av dessa mål + några till,
och hängt den över min säng. för att kunna se och tänka på dem varje morgon jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0