Snart är det godnatt

... Men innan dess kände jag för att skriva lite. Varför? Ja, säg det. För att ge er andra lite att göra kanske hihi. Hur som helst så är jag ett par converse-skor rikare nu och min pappa är en IPad rikare. Ja, det var nämligen hans födelsedagapresent från oss. Jisses vad han kommer ha att göra nu...

Så nu är även denna måndag slut... Så hur ser resten av min vecka ut?
Tisdag: SATS innan jobbet. 8-16.30 ska jag bråkas med barn, sen träning 17.30-20 och efter det personligt samtal med mina tränare... En lång dag?
Onsdag: jobb 7-15.30, sen SATS. Bodypump Jullan? Kvällen får vi se, kanske träffa annsen?
Torsdag: jobb 8.30-17, träning 17.30-20. Hem och dega!
Fredag: jobb 8.45-17.45 ... Tungt att stänga en fredag. Kvällen är oklar. Antingen fira Bumbi eller mysa med Finkylicious.
Lördag: inget dagsplanerat, kanske umgås lite med skåningarna som kommer hit på fredag. På kvällen blir det nostalgiskt melodifestivalmys med mina el cuatro fantastico! Ska bli riktigt kul!
Söndag: MATCH. Lidingö står för motståndet och det kan vara bland de viktigaste matcherna för säsongen. Ettan mot tvåan- KOM OCH TITTA!

så, nu behöver ni inte oroa er för vad jag gör i veckan. Bra va? Ursäkta det tråkiga inlägget förresten, det blir inte alltför snyggt när man skriver från phånen. Tihi. Nu ska jag läsa min nypåbörjade bok innan det är dags att dra slaggen! ZzzZz

PUSS OCH GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0