thank God it's friday

... men jag sitter ändå i soffan helt utmattad och allmänt osnygg. det har varit en kort men ändå sjukt lång vecka. dagarna har varit otroligt långa och kvällarna riktigt korta. har kommit hem runt nio varje kväll, och igår ännu senare än så. jobb, träning, jobb, personalmöte, jobb, match... kanske inte är helt konstigt att jag är trött just nu. mitt avslut på veckan blev iallafall himla bra när jag efter en otroligt lugn dag (kanske alldeles för lugn... vad sägs om att 2 av 15 små barn är närvarande?) hade en wayne's-date med mitt dooshbag. det blev prat om allt och inget och en hel del skratt. miss you. för övrigt är jag lite avis på henne då hon om en vecka drar till thailandet i en månad och schteker lite bartenderlärare. men imorrn får jag mer av den bruden då vi ska tagga och fira mollan tillsammans med några andra sköna bruttor! soft.
annars är planerna för morgondagen att fixa visum till USA, kanske träna, kolla outfit till kvällen, hinna ta det lite lugnt och sen ha en supertrevlig kväll. det ska bli kul och skönt med lördag.
dagar som denna längtar man som satan till stranden,
tur att det enbart är 2 månader kvar tills vi ska ut och se världen då.
men tro mig, det kommer bli mer än bara stränder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0