ny vecka... Igen!

har precis ätit mina gorgeous fetaostköttbullar och lite tzatsiki och annat smått och gott, så jag andedräkten kommer vara bedårande på träningen ikväll. passa er tjejer!

men vad säger ni? måndag igen. sjukt. min helg har varit en riktig hemma-helg. bara myskvällar hemma i soffan har det varit, och även lite träning och firande för pappa min som fyllt år. vår födelsedagspresent var i form av en bio och middag nästa helg. mysigt med lite kvalitetstid. men han har tydligen även varit snäll ändå, och ska få en present direkt kommen från USA (fast vi sa no presents) idag. dessvärre är jag väl som vanligt inte hemma för att se hur han reagerar, men jag får väl ta allt i efterhand som vanligt. dessutom kommer jag säkert ha ett par vita converseskor som väntar på mig när jag kommer hem efter träningen - schweet!








lite födelsedagsinspirerade bilder från i lördags. det blev lite mat och fika här, och efter det var jag en zombie. jag kände mig som världens tråkigaste 19-åring då jag låg hemma en lördagkväll, kollade på film och läste sen en bra bok. men ibland är det så underskattat och ack va skönt det var att vakna utvilad. och sen på kvällen som mina tjejer och gjorde mig glad. en mycket bra avslutning på en skön och lugn helg. idag var nästan alla mina bebisar tillbaka på jobbet och det var full rulle kan jag meddela. men mysigt är det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0