hejdå sverige

har haft en helt fantastisk sista vecka i Sverige. har spenderat timmar, dagar och kvällar med enbart nära kära som jag älskar. nu är det endast några fåtal timmar kvar innan vi reser, och jag börjar bli riktigt nervös. har sagt hejdå till många fina tjejer idag, och alldeles för en stund sen var det mormors tur. jisses va jobbigt det var... snart är det dags att säga hejdå till syrran. skona mig, snälla...



men imorrn är det äntligen dags! jag är kortfattad nu, förlåt. men glöm inte att kolla in oss på http://trisstripp.blogg.se. vi kommer hitta på massa bus! hejdå vänner, hejdå sverige. vi ses i maj!
sakna mig inte allt för mycket, :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0