vet inte om jag ska skratta eller gråta... sjukt konstig känsla

sjukt jävla omtumlande dag. har fått något att tänka på, rejält. som kan komma att förändra mig och mitt liv de kommande månaderna. en sjukt rolig grej, men som samtidigt kom väldigt olägligt. inte nog med det har jag jobbar 11 timmar på något som framöver kommer vara mitt heltidsjobb, tjoho! så se till att ut och resa nu hörrni, så ni kan komma upp och hälsa på mig på O'Learys på Terminal 5. imorgon skulle jag jobba på Stora Brännbo, men med gråten i halsen ringde jag och sjukanmälde mig. jag orkar inte just nu, den här veckan och JUST NU blev bara f ö r m y c k e t... så imorgon vill jag ta det lugnt, träna, träffa min finke och fika med älskade släkten på kvällen. men kanske är det en god natts sömn jag behöver just nu? för att lugna ner mig, och inte känna den här sjuka stressen som är olaglig att ha såhär 12 dagar efter jag kommit hem. men som sagt, en dag kan förändra saker och ting alldeles makalöst mycket. vi får helt enkelt se vad som händer.
§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0