bra helg

nu är även den här helgen slut och jag går nu in i min sista vecka i Sverige på ett bra tag.
 
helgen var toppen på många sätt. jag skulle vilja säga att hela veckan varit bra! jobbade sista dagarna på jobbet (i ett zombie-mode till slut) och det kändes jättetråkigt faktiskt. bjöds på gofika av sabina min fina och kramades massor. kommer förmodligen komma tillbaka dit litegrann nästa år, men det återstår att se!
 
vad har jag hunnit med? mysfika med mitt dooshbag, vi kommer alltid vara alldeles för störda för varandra - därför är vi en så bra kombo. en handbollsmatch, och mysdag tillsammans med världens härligaste människa, ramona. jag har till slut ínsett att faktiskt all handbollskondition är som bortblåst, fan om jag inte tränar i London asså... jag har ätit lunch med min syssling som jag har alldeles för roligt med! och dessa dagar rullade på som bara den och vips så var det helg igen! 
 
fredagkväll och huset var fullt med enbart folk jag tycker om. (om man bortser från två randoms som jag aldrig träffat förut, men dom var rätt trevliga dom med huhu). jag var glad att det till slut funkade så bra mellan mina stammisar och mina andra vänner. man kan säga att jag var en enda stor lycklig boll under hela kvällen, och djupt där inne satt ångesten och tryckte "jag åker om några dagar, jag åker om några dagar". jag har varit med om att säga hejdå till en tjej förut, och på nåt sätt känns det inte som det är samma sak nu. förmodligen är det för att jag inte är borta lika länge, och att det heller inte är så långt bort! men ja, det är ju trots allt några månader hur som helst.
 
helgen fortsatte iallafall i ett bra tecken. hade huset fullt med stammisar när jag vaknade (efter cirka 1,5 timmars sömn), åkte sen med bästa Rindish och lekte smakråd för hand shopping, tog sen mitt pick och pack och kollade på seriepremiären för käraste Skånelas damer - vinst med 11 bollar och lite sällskap av Mirrepirrebuuus och Fia. efter den var min dipp nådd och allt jag ville var att sova. så ett försök till städning och sen var det bara däck i soffan hela kvällen innan jag tog bilen och drog till älskade Sanna för en kvällsfika.
 
och sista dagen på helgen spenderade jag i rosersberg med ett gäng fina vänner. kunde inte bli ett bättre avslut faktiskt. jisses vad jag har babblat igen om ingenting... men det här var mest för mig för att kunna gå tillbaka och se lite senare vad jag gjorde innan jag åkte iväg. gaah... det är fan dags snart.
 
(bilder kommer senare)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0