fredag

it's a new day. regnig jävla dag! jag är i full gång med bakning... lite av min favoritsysselsättning. jobbigt att kroppen inte tycker om att äta och fortfarande vara i bra form he he. hur som helst så är det tårtdags och förhoppningsvis blir det som jag tänkt mig. har däremot lååååång väg kvar till att bli medlem bland de andra "cake-sisters" i min släkt...
 
igår var det en vecka kvar tills jag åker till London. dagen började toppen med en powerwalk med min bästa anna. tiden gick så otroligt fort, vi pratade massor och det var så illa att jag egentligen inte ville gå ifrån henne när vi skulle gå åt varsitt håll. det är såna dagar man inser vilka man kommer hålla sig fast vid.
 
tjejen som jag vet alltid kommer stå kvar om de andra går
jag blir tårögd när jag inser att vi kommer bo i två olika länder
dagen fortsatte på samma spår då jag fick skratta ikapp med världens bästa ramona.
har haft henne vid min sida två dagar i rad nu, och det bästa är att vi ses IDAG igen.
det känns så sjukt bra med tanke på att jag snart åker. det gör ont i hjärtat idag, faktiskt. men jag kommer hem, och ett halvår går fort. ikväll är det iallafall fest... det ska firas att Myran sprider sina vingar och lämnar tryggheten för ett slag. mitt hus ska vimlas av fina vänner, och jag hoppas det blir en bra kväll.

tårtkalas för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0