måndag

vilken fin sensommar dag det är. för höst är det väl inte riktigt än? eller? hur som helst. jag sov tills jag vaknade igdag, trots att jag fick lite panik att jag sovit för länge. men det blev en mysfrukost ute på altanen i solen en stund. har även spelat lite kort med mormor och tagit en powerwalk. 
 
 
snart ska jag åka ner till SATS för att ta mig igenom ett träningspass. igår hade jag planerat att springa, köra styrka och även core efteråt. men när jag vaknade var magen svullen som en ballong och tanken på att dra på mig ett par tighta träningsbyxor fick mig att må dåligt av bara tanken. varför ska vi tjejer ha såna problem ibland? jag måste säga att jag är imponerad och fascinerad över alla fantastiska kvinnor som är eller har varit gravida. ni är hjältar! tja... det var bara en liten parantes. det jag skulle säga var att efter träningen blir det mys med mina fantastic four. jag tittade igenom lite gamla bilder och det är sjukt vad mycket vi varit med om! ska bli jättekul med lite mysmiddag ikväll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0