fun day

tjatja!
igår var jag och städa på tippen i FYRA timmar, förhoppningsvis för sista gången! cash till laget har det blivit iaf.
    dessutom på kvällen var jag helt flippad, för hade inga kläder till spexet. men det ordnade sig som tur var ;)

så idag hade vi spex då, MTV-tema. det blev riktigt coolt ändå (a) trodde det skulle skita sig om jag ska vara ärlig ... jag och några fler var ´pimp my ride´ jessle & gänget var pussycat dolls, annipanni var paris hilton, killarna var jackass och sarah var shire (klockrent haha)
    hängselbyxor och kol i ansiktet, armarna och så, det var en ny stil woho. så gick man iaf hela dagen. och även när man åkte in till söder för att gå till talpedagogen. okej, några undrande blickar fick man ju, men haha, jag stirrade tillbaka x) . btw, det gick jättebra hos talpedagogen, jag är glad hihi.  fast vi kollade på när hon filmade in mig förra måndagen, inte visste jag att jag såg så rolig ut i verkligheten haha.

min älskling jullanbullan operarade knät idag. fick ett sms för ett tag sen med orden att det gick bra. det var skönt att höra. nu ska du inte va i skolan på två veckor, men jag ska försöka komma och hälsa på dig :)
      nu ska jag plugga gärnet, kanske duscha också iåförsig, är fortfarande smutsig. ^^

mamma: "det är ju tur att du inte är en dum blondin jessica"
peter: "nej hon är ju en dum svarthårig brunett"
tack bror, verkligen .. bussigt ^^ haha


btw, vill ni se bilder från spexet så har heleunbilddagboken.se ett antal ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

du får gärna komma hit och hälsa på vännen :)

2008-04-29 @ 12:47:02
URL: http://alfmina.blogg.se
Postat av: Anonym

din bror så klockren :)haha

2008-04-29 @ 14:01:47
URL: http://heleun.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0