gårdagen ..

jag gjorde inte så speciellt mycket igår. klar med mitt fysikarbete nästan, och novellen jag måste lämna in till carro. har börjat på HK:n också.. inte lika stressad över saker och ting just nu (a)
tog mig in intervallrunda också. har fått nåt speciellt "schema" av mats. så va det med den saken. när jag kom hem körde jag litelite styrka. sen va det dags för käk! mums, grilladd kyckling med potatis (med jag hade flirtat till mig ris, men jag märkte snart att det inte var lika gott som med potatis till) , och tomat&mozarellla.. :)

sen va med mys framför teven hela kvällen! mami & papi <3




jag får se vad jag hittar på idag..

PUSS&KRAM
btw lycka till anna i helgen :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det lät mysigt. Ha en bra dag!

2008-04-26 @ 09:49:11
URL: http://framtidstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0