redan onsdag...

wow, det går så fort så jag hinner knappt skriva.

har iaf varit på läger i en vecka, i Härnösand. Helt sjukt skönt var det att vara där, och alla människor som gjorde det så speciellt också. :) Alla var där för samma orsak, det var så skönt att slippa tänka och skämmas. orkar inte skriva allt vi gjorde, men det var iaf grymt kul och förhoppningsvis åker jag dit nästa år igen!

i söndags var jag med julia, anna & zanja i stan. vi handlade och hade det trevligt, på kvällen drog vi till micke roos. måndag-tisdag hände inte mycket. träning & allmänt chill. igår åkte min käre pojke till tjeckien för att heja på handboll. hoppas du får det bra där borta, vi ses på måndag! glm inte bort mig bara ;) haha.
idag åkte jag in till stan och träffa stoffe, det var trevligt det :)
hej&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0