fyra dagar kvar

sitter just nu med hårfärg i håret. ja, denna gången blev det tydligen hårfärg istället för toning, vilket jag märkte när halva håret var fullt med färg. duktig idiot jessica! jaja, jag hoppas att det blir bra ändå.

imorse var jag hos farmor och farfar. jag såg fram emot att träffa dem, men när jag kom dit blev jag bara ledsen. det var så deprimerande att se hur dåligt de mådde. om inte de orkar komma till oss på julafton vet jag inte vad jag gör, hela julen kommer kännas förstörd. vill bara att de ska må bra igen :(
    efter det åkte vi på julbord i knivsta. shit, blev fascinerad över all julmat. jag åt mig riktigt mätt kan jag lovar! efterrättsbordet blev man ju snurrig av. gud så mycket gott! tyvärr orkade jag inte allt jag hade tagit med på tallriken. anyway, träffade familjen jonsson/lefvert påväg ut. trevligt :)

resten av dagen har spenderats med att spela tp med mina syskon, tyvärr förlorade jag det slaget.. nu ska jag gå in till mormor och arne en stund och prata strunt. (har färgat klart, blev typ svart höhö.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0