happyday

grym dag mina vänner, grym dag!
till en början hade vi minihandbollsturnering med treorna på träningen. jag var nervös, för det är bara inse fakta, jag tycker treorna är läskiga haha. iaf på handbollsplanen. men det var riktigt roligt. roligast var kanske inspringet av robin, jonte, alex, fredrik, sebban och matte. dom var ju... fina haha. no comments, ni som var där vet ;) och ja, turneringen vann ju vi!!! woho grymt! och något som var riktigt roligt och se faktiskt (trots att hon var tuffing i försvaret mot mig) var att se jullis vara med :D hon gjorde tillochmed massa mål, trots att hon inte får springa. det var roligt att se henne spela igen, trots att det bara var minihandboll :) tihi.
efter träningen var det nervöst och jobbigt, det var dags för tal. Jag fick vänta länge på min tur, men efteråt var det riktigt skönt att ha det gjort! det gick ganska bra ändå, även fast jag stammade rätt mycket.. det kändes bra ändå lixom. :) och på engelskan senare fick jag veta att jag fick MVG på talet. shit, kunde aldig drömma om något sånt. så därför är jag extremt glad idag, och det här kan jag säkert leva på hela veckan, eller iaf tills på torsdag då det är matteprov... ^^

dagen var dessutom helgrym eftersom jag tillbringade den som vanligt med världens bästa jullis :)

Kommentarer
Postat av: julia

kärt barn har många namn som du säger. och jo tack för många namn det har jag! haha

vi är bäst, du o jag

2008-12-16 @ 19:27:57
Postat av: jessica

haha så sant min vän :) ja, du och jag är överlägsna

2008-12-16 @ 22:24:47
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0