hatar det här

kan inte ens prata normalt. fan, det är så påfrestande när jag vet att jag kan - att jag är bra på det. så när jag väl ska prata så blir det bara som en vägg, och allt blir bara felfelfel... och det är inte bara engelskan, hela tiden. varje dag, varje timme, varje sekund.. hela tiden. blir bara nertryckt mer och mer, av mig själv tyvärr. jag skäms så jävla mycket!











trodde allt började bli bättre, jag kände mig modigare och starkare. men nu är det som att börja om från noll igen :'/

Kommentarer
Postat av: Frida

<3

2008-12-05 @ 11:08:08
URL: http://ffridams.blogg.se/
Postat av: jullan

men du<3 du är duktig!

2008-12-05 @ 14:30:01
Postat av: Anna

jag tycker du är modig jessica! och du vet att du kan och du vet att du vågar, för du är stark! och jag finns alltid vid din sida det vet du!<3

2008-12-05 @ 14:38:32
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: Johanna

nejmen plutten då.. jag finns <3

2008-12-06 @ 11:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0