skönt att det bara är lördag än så länge

wiie, skönt med helg!
igår efter skolan åkte jag och anna till väsby för att julhandla. (btw så förstörde risgrynsgröten, min vanligtvis favoritmat i skolan, helt min dag :( haha) anyway, julhandel i väsby med anna som sagt. det var trevligt, och jag fick klart för mig en del med alla dessa julklappar. hampus kom också och mötte oss där, och vi åkte hem tillsammans. kvällen spenderade jag hos honom genom att titta på idolfinalen. yeay kevin :D
imorse kom jenny och hämtade mig hos hampus, och vi drog till stinsen. där köpte vi massvis med julklappar, och jag är nästan färdig. det känns ganska skönt. trots det har jag en julklapp var kvar till alla familjemedlemmar, en del med andra ord, men vet typ vad jag ska köpa så det går nog bra hoppas jag. :)
jag hann till herrmatchen med hästlängder, och fick se skånela besegra hornskroken rätt lätt. det var nice :) resten av kvällen kommer spenderas hemma mysandes med familjen. hur bra som helst <3 bortsett från att jag måste skriva på mitt tal. :(

en vecka kvar till jullov, jag längtar ...

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

tack för en rolig dag tösen :)<3

2008-12-14 @ 15:27:55
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0