snabb måndag

snabb måndag = najs måndag. alltid grymt skönt när man slipper vara i skolan länge. men idag var det riktigt skojsigt. anna var på flumhumör, vilket betyder att jag också blir det hihi. spanskan var därför riktigt skoj. påväg hem med frida fortsatte vi skratta, och vi slutade inte skratta tills vi skiljdes åt. :D det är vad jag kallar najs. tihi. sen drog jag hem till hampus en stund, och vi kollade på two and a half men innan han drog på träning och jag åkte hem.
    jag har övat på talet hur mycket som helst nu, jag hoppas verkligen att det går bra imorgon. men jag är ju så nervös! ska kanske hålla tal för mamma och pappa snart, så jag börjar vänja mig vid tanken...

nu ska jag återgå till plugget, som inkluderar både talet & matte (prov på torsdag) suck... skönt med lov? svar ja!

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

haha flumma = superkul! :D

2008-12-15 @ 20:44:33
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0