snart onsdag redan

börjar känna mig lite krasslig.. decembertider kanske.

idag har vi prov på IGU:n, det var rätt svårt men ändå gick det helt okej. svarade på alla frågor, får se vad det leder till sen. imorrn fick vi sovmorgon, naw trevliga frenne och jimmy. då har vi psykologiläxa, oops jag har inte ens hämtat ut boken... ^^ senare har jag utvecklingssamtal, woho ^^ och ja, senare än senast är det träning med aflick. suck, min vanligtvis lediga kväll att ta det lugnt i veckan.. jaja, roomservice får jag titta på reprisen dårå.
btw, världen har gått under - julian har gått om mig på tribal wars... oh a tear :'( haha

nejnej, nu är det handboll på teve en stund som gäller, sen ska jag dra mig till hallen och träna.
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: jullan

HHAHHAHAH OJ världen går under

2008-12-02 @ 22:34:12
Postat av: jullan

hörru varför skriver du julian föresten? HHAAHA

2008-12-03 @ 16:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0