äntligen fredag!

har ni någon gång känt att ni hellre skulle vilja dö än att gå upp på morgonen ... ? :O
    jo tack, jag har ... asså imorse. fyfan. har haft svårt hela veckan, men den här dan tog priset. :P även fast den tidigaste dagen jag gick och la mig var just igår höhö. imorse gick jag upp tio över sju & skulle åka till jobbet halv 8 ;) duktig idiot, men det gick bra :D brummade iväg runt tjugo i iaf. men när man kommer till jobbet så ger carro mig en skurmopp, för attt det inte fanns något att göra. då blir man ju ... "åååh, nu skulle jag kunnat sovit istället" menmen, så kan det vara ibland. nu är den här veckan slut och jag är redan fett me trött, kommer knappt palla två veckor till :O och dessutom utan carro både veckorna, och jenny ena. fan va tråkigt det kommer bli assåå!

nu ska jag snart åka till märsta med malin, då vi ska köpa nåt gottigotti & hyra the grudge 2 :D wihi, myskväll med min älskling! imorrn ska jag titta på när mitt lag spelar träningsmatch mot p94 -.- hehe. sen bär det av till uppsala och fira maj-britt som fyllt 75 år för ett tag sen :D mys med emma!!!! hihi



och the most importnant of all: anipani kommer hem idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D


HEEEEJDÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

åååååh nu blev jag glad, mihihi! :D

2008-06-27 @ 21:24:29
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0