dagen efter..

... känns jävligt nedstämd. middan igår blev väl inte helt lyckad, men när jag skulle säga hejdå till alla så kändes det verkligen i magen. att krama alla hårt,som om det var en sista gång, och på nåt sätt tacka för alla tre åren. jag tror alla kände så. idag är det värre ...
      även om jag ofta har varit grymt trött på er, att vi inte alltid har gått ihop så är det ändå er jag har spenderat nästan varje dag under tre år med. hur det blir i höst vet jag inte, men det kommer nog aldrig bli som det var. för värre än oss går nog inte att hitta (A) hehe. därför kommer det kännas tomt, men jag glömmer aldrig. aldrig.

Anna, Helen, Viktor, Linnea, Ramona, Viktoria, Lovisa, Isabella, Sofie, Jens, Tobbe, Sjöberg, Kim, Jessle, Hewan, Sofia, Emelie, Sarah och Fridah. Tack för allt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0