grattis bästaste och underbaraste moder <3

dagen började med en tripp till midgårdsvallen med moppen klockan nio på morgonen. en viss herr skulle vara där på dagen. sen när jag kom hem var klockan kanske tjugo öve nio nånting. då satt jag och pratade en stund på trappan med mina kära föräldrar, mami som fyller år idag ju :D
   bror min åkte och hämtade syster min runt halv tio nån gång kanske och jag bytte om till bikini och tänkte börja dammsuga poolen. jag och pappa fick oss ett (skratt vet jag inte om vi ska kalla det) slangen till dammsugaren var av på typ sex ställen. woho dags att börja tejpa, inte nog med det så var själva skaftet avbrutet, men det fixade vi galant höhö. när jag skulle ställa mig och städa skiten, för att få lite färg tänkte jag, så ville dammsugaren inte suga typ. vi tog upp slangen och upptäckte flera hål. vi bestämde oss ganska snart för att vårt projekt inte skulle fungera höhö.
   när klockan var runt elva började jag bli orolig, för mina syskon hade inte kommit hem. ringde jenny flera gånger och ingen svarade och peters mobil tutade bara upptaget, fast på ett konstigt sätt. usch, fick en klump i magen. och när jag sa det till mamma och pappa blev dom oroliga också, det var inte kul. vi ringde och ringde, inget svar. fick förhoppningar när det ringde i hemtelefonen, men nej det var bara dom som skulle gratta mamma. fick jobbiga tankar i huvudet. sen till slut efter nån halvtimme fick pappa tag i peter. vilken lättnad.. dom kom hel vid halv ett och då gav vi mamma presenten, en ipod :) hehe


oh my, jag mår illa. riktigt illa, klumpen i magen är grymt stor just nu.
orkar inte, vet inte vad jag ska göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0