yesterday

igår skulle jag som sagt varit med anna, men hon dissade mig.. :p så jag började föra över alla grejer som jag hade från pappas dator, till min. så det va ju bra, för så blev det gjort. Under lunchen satt jag och mamma utanför och åt pannkakor, och då kom hon på, smart som hon är, att vi kunde titta på film. harry potter blev det. så jag och min mamma poppade popcorn och kröp upp i soffan med filtar och satt där och hade det mys. sen följde jag med henne och handlade lite + hämta upp min syster som skulle med hem.
   under tiden jag kollade på film hade jag fått sms från froudiiiiie, hon frågade om jag ville följa med henne och julia på bio. of course ville jag det. vi skulle de sex and the city, på nio-bion... vilket betydde att den skulle vara klar typ tjugo i tolv. därför bestämde vi oss att ta en annan, kortare, film. det blev how she move. den var ju faktiskt riktigt bra :) ja, vi frågade ju anna också. men toffel som hon är så hade hon annat för sig :p höhö :)
   kom in med tåget klockan tolv, sen moppade jag hem. det var fan bara jag som var ute så sent en söndagkväll. 
   tack för kvällen tjejer, det var riktigt roligt! som jag alltid har med er <3 tänk i höst, wooohoo!

nu sitter jag här, väntar på syster som ska komma med färskt bröd från coop. sen ska vi till kista, mys. <3

Kommentarer
Postat av: sanna

Godmorgon:)

Hoppas du får en bra dag.

2008-06-30 @ 09:52:45
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa du ska med mig sen å se step up 2 :)

2008-06-30 @ 15:05:11
URL: http://heleun.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0