lördag, helt slut

idag har det varit en trevlig dag.
klockan 7 stod man utanför vikingahallen för att göra sitt hallansvarspass då. jag, lollo och elin. jag och lollo började i matsalen, där vi först käka lite sen kryssa för gästkort. sen ställde jag mig i disken ^^ ojoj asså.. jag skulle aldrig kunna bli en sån där "mattant". alla dessa ungjävlar som ställer fel hela tiden haha... hmm... anyway sen tittade anna förbi och skrattade åt mig :p
    lollo hade sen samling, och lite senare drog jag och elin och kolla på hennes match med 92erna. (gamla laget.) det blev en bra match, (lite krig hade man förberett sig för)
sen va jag mest på vikingafältet hela dan och tittade på handboll och umgicks med människor! :D

nu sitter man här, johanna var precis här med cesar.. åååhhh va söööt hihi. det roliga va att jag drömde om den hunden inatt haha. well, om en kvart är det EVA&ADAM haha, imorgon blir det nog mer agt :p eller AT som det så vackert... NOT... heter numera.

heeeeelt slut, kommer slockna i soffan :o
de nice ;)<3

Kommentarer
Postat av: juuuuuuuuuuuuuuuuuulia

håller med AT låter helknas, se you tomorrow :):)

2008-05-17 @ 19:27:48
Postat av: Anna

AT är buu
xD haha!
jessica du passade verkligen som mattant, noot! höhö

2008-05-17 @ 21:01:21
URL: http://alfmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0