lördagsmys

så jävla härligt väder!

igårkväll var jag hemma hos emma & johanna, efter maddos student. vi åt kinamat och hade det väldigt mysigt. jag och emma blir aldrig trött på "benjamin" så vi satt och nötte ut videorna på honom. oja, we lajk :D
sen blev det lite efterrättt, glass *mums* så skulle vi se på lucky number slevin, men fullt så pigga var vi inte. så vi la oss istället, ja jag sov där :) det var trevligt, typ hundra år sen sist, så det var riktigt roligt tycker jag :)
    idag åkte vi på hundutställning med lilla cesar :) han va typ andra ut, så vi väntade oootåliiigt på finalen sen. jag åkte hem innan, för hade annat att göra. men cesar var söt, och busig :) men klarade sig bra tycker jag :) hihi. tack för dom här dagarna bruds <3 det var länge sen, och dom bästa minnena har jag med er :) <3

har ju varit och köpt present till mamma också, en ipod blev det :) haha. nu snart kommer hampus, hoppas vi kan bada (A) imorgon fyller mami ååår :D grattis <3

Kommentarer
Postat av: M*

OMG, har du råd med en ipod till din moder? haha,

2008-05-31 @ 18:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0