paaaaain

fryssen, ska det inte vara sommar typ snart?
me want! brun hy och grejs, ^^

igår va jag och "träffa" morfar. asså ja, jag blir äldre och du blir mer och mer verklig för mig. jag undrar hur du var, hur vår relation hade varit. om jag hade varit ditt favoritbarnbarn som alltid hoppade upp i ditt knä, och du tog fram dina stooora läsglasögon och började läsa sagor för mig. nån gång kommer vi ses morfar ! (A)

idag; orientering och magnetröntgen med kontrastvätska i axeln. vad ska man säga? orienteringen gick niischt gooodt och när dom spruta in kontrasten i axeln på mig ville jag bara dö. för övrigt har dagen varit muy trevlig.

i'm totally in love <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jessica

2008-05-20 @ 21:22:01
Postat av: ghhgsjfoghsm

jessica hjärta hampus grrr

2008-05-20 @ 21:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0