stone sour <3

soligt, varmt, skönt

idag har man varit mycket utomhus. soligt i stort sätt hela dan, så lite färg börjar man ju få.
dansa imorse, det var riktigt skoj. imorgon ska vi visa för klassen (de som inte spelar fotboll dårå). hur det kommer gå får vi se ;).
fick reda på att mitt hemkunskapsarbete gav MVG, och min klänning på slöjden också :D hihi. dessutom läste jag upp mitt spanskaarbete inför alla på spanskan :o det kändes himla bra efter. även fast det tydligen var så tråkigt att lyssna på så att några somna ... ^^ aja.

seriöst så känner jag mig mycket starkare på alla sätt nuförtiden. jag hade aldrig ens vågat tänka tanken på att försöka läsa en hel text inför klassen tidigare. det känns så jävla bra .

nu ska jag snart på träning, pissjobbigt känner jag på mig att det kommer bli :( sen äre till att se på match!

Kommentarer
Postat av: Anna

du var grymt duktig! jag är stolt över dig!

2008-05-28 @ 18:31:26
URL: http://alfmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0