torsdag

den här veckan har jag själv faktiskt varit ganska stolt över mig själv i vissa stunder. tex i måndags beställde jag en sallad SJÄLV på campino, annars vågar jag aldrig beställa något i affär/resturang. och när jag skulle säga mitt namn inför över 50 pers på elitidrottsprogrammet var jag helt lugn, även fast jag stammade. (freiman kom sen efteråt och frågade om jag hade ont i halsen? haha), och i tisdags så ringde jag min frisör och bytte tid. igår så svarade jag på frågor inför hela klassen. dessutom har jag försökt att svara med mitt namn när jag svarar i telefonen. min syster sa att jag var duktig idag :) hihi.

man måste titta tillbaka på ljusglimtarna och det positiva som händer, det gör livet mycket lättare.

Kommentarer
Postat av: M*

Vad du är duktig älskling :) Är stolt över dig att våger försöka

2008-05-22 @ 20:01:23
Postat av: julia

Du är så duktig och jag är så STOLT :D

2008-05-22 @ 23:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0