viktor <3 cheesecake ;)

idag hade vi sovmorgon till tjugo i tio, det var riktig najs faktiskt. förutom att mormor hade glömt att hon skulle skjutsa mig ;) haha. men det gick ju bra ändå, vi var ändå ute i god tid (A)
spanskan redovisade några sina arbeten, inte jag. kanske imorgon. hk:n blev mycket efterrätter, gott.. och ROLIGT! när virre tappade cheesecaken påväg ut från ugnen :P haha. tur var så hade han och hewan gjort två. men det där fick han höra hela dagen. matten kan man bara sammanfatta som väldigt roligt och skrattig. sen va det kemi och jag, sofie och anna hade en egen lektion om ..... sopor. :p det gick faktiskt ganska bra (A)

nu har jag typ precis kommit hem från sån där handledarkurs inför körkortet. oj, får jag köra bil nu asså? läskigt, börjar bli stor :p hehe. imorgon blir det aaaaaaaaasjobbig träning känner jag på mig. *längtar inte*

AJA, godnatt och pusspåer <3

Kommentarer
Postat av: M*

haha, viktor är ju så klockren x'D

2008-05-31 @ 18:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0