match mot skuru ikväll

ännu en skolvecka avklarad. ÄNTLIGEN HELG! imorrn ska jag sova, åh va jag ska sova.
   sitter just nu i fåtöljen och ska ta mig i kragen och göra färdigt lite skolgrejer. sen ikväll äre match, vi ska möta skuru i vikingahallen. we need support!

inatt sov jag hos hampus. vi åkte till honom efter vi båda hade tränat. när jag skulle duscha hos honom fanns det inget varmvatten. så jag duschade av mig snabbt snabbt. Medans hade min underbara pojkvän varit hur snäll som helst. Han hade bäddat åt mig, + att han hade lagt fram en fleecetröja på sängen som jag kunde ta på mig :) sen när vi skulle gå och lägga oss så frös jag så mycket, så han höll om mig tills jag blev varm. hihi världens sötaste <3

träningen igår var förresten riktigt skoj. vi hade minihandbollsturnering, mja.. vi kom 4 :D av fyra möjliga... haha. men vi fick pris, dumleklubba :) jesper hade fixat iordning så bra så!

hejsvejs så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0