onsdag

nu är jag back in communcation, just so you know ;)
idag var det rätt chill i skolan. träning på morgonen som vanligt, det var najs - individuell teknik. men ja, jag som är rätt... liten har det ganska svårt att göra kullager på viktor östlund :p men det gick haha.
   sen hade vi naturkunskap - prov trodde vi. men nej, det är flyttat till tosdag nästa vecka... orkar fan inte plugga på det mer! han sa att vi fick sätta oss någonstans att plugga, och ja... alla drog. jag och julia satt iaf kvar och tänkte plugga, men det blev väldigt mycket prat. :P 
   efter vi hade ätit gjorde hon mig sällskap i gymmet, innan vi hade teori. nu sitter jag här, har hela kvällen framför mig. ska bara ta det lugnt, plugga lite och titta på teve. älskar onsdagar <3

saknar min sjukling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0