onsdag, känns lite lättare idag

tränade imorse. shit va trött jag var. igårkväll tränade jag till tio, och så upp och träna på morgonen också.. dessutom var det rätt jobbigt för att vara så tidigt på morgonen. värsta fotarbetsträningen idag, snaark... menmen, det gick väl bra ändå. vi överlevde.
    sen vare naturkunskap med rein. idag satte han nytt rekord, han pratade bara i typ tio minuter kanske. sen hade vi fria händer att "plugga" till provet nästa vecka. hur många gick inte hem typ? men jag, julia och frida var überduktiga och jobbade som tokar.. sen vare en välbehövlig lunch.

På teorin idag hade vi typ samtal om hur mycket vi tränar osv... hatar när frenne säger att jag är sur hela tiden. idag hälsade han tex med "hej butter" mm kul... aja, efter samtalen fick vi sluta, så jag slutade lite tidigare och då gick jag in i gymmet och körde. lite mer än en timme var jag där, sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte och tog spruta för livmoderhalscancer.. lite ont gjorde det, men helt okej. ska dit två ggr till.
   Nu ska jag faktiskt simma med min syster. Hon frågade och jag hänkar självklart på. Sen efter det blir det bara att slänga sig i soffan och titta på Roomservice och Grey's Anatomy. Imorrn äre bio som gäller!!



Kommentarer
Postat av: jullan

BRA att det känns bättre, vill att du ska vara glad och jag ska göra mitt bästa för att få dig på det bästa humöret! :D

2008-11-12 @ 19:29:55
Postat av: jessica

tack bästa jullan, <3 <3<3

2008-11-12 @ 19:54:04
Postat av: Anna

skönt att höra söta vän! <3

2008-11-12 @ 21:58:06
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: Denise

åå då ska vi ha roligt ;D vi ska kasta popcorn på andra aiight ? ;D thihi. <3

2008-11-12 @ 22:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0