sista dagen på helgen

hej halloj!
i fredags var det lagkväll, det var roligt och mysigt. vi har hemma hos frassi hela kvällen och lekte lekar och åt massa gott. jag tog mig hem vid ett ungefär. 
   på morgonen fick jag inte sova så fasligt länge inte... nej kohelvetena stod ju utanför min dörr och skrek.. shit va lack jag blev, för jag var sååå trött. anyway, jag gick upp och käka lite frukost sen åkte jag och mami till jorpan. vi köpte en vinterjacka till mig, sen handlade vi massa mat ba. efter det åkte vi hem och fikade hos mormor som fyllt år, det var gotti. efter det pluggade jag lite och åkte sen till hampus. där väntade han, åsa, tobbe och kalle på mig. vi åkte då till stinsen. jag var lite smakråd åt hampe som köpte två mössor, en halsduk och en tröja :) jag skulle inte köpa någonting, men jag blev tvungen när jag hittade en stickad polotröja, jag blev lixom kär.
   när vi startade bilen och började åka så kom bakslaget... jag hittade inte min mobil. vi gick in på stinsen och letade och frågade om någon hade sett den, men icke... så nu är den gone :( så jag har just nu inget kommunikationsmedel..
  fick veta igår också att jag ska spela med div.2 idag mot enköping istället för aflick :) samling kvart över 2, matchstart 17.00.

nu ska jag nog plugga. har gjort färdigt matteläxan, men måste plugga naturkunskap... usch, har prov på onsdag och kan typ nada! :( wich me luck.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0