sista dan på lovet :(

sitter här, nyduschat. ska snart sätta mig och plugga lite i naturkunskapsboken innan handbollsmatchen börjar 17:15.
    lördagskvällen var ju hur mys som helst. jag umgicks med frida, anna och julia. ni förgyllde verkligen min kväll! <3
    vi var dock hyffsat trötta idag, eftersom vi la oss runt halv 3 och steg upp 8. men det är så det ska vara, anna måste lära sig det hårda livet ;) höhö. klockan nio var vi iaf i vikingahallen. jag var där till halv tre, sen hämtade mami mig och vi åkte till coop & sen vidare hem.

Nu sitter jag här. skulle vara mys att titta på film, men det hinner jag ej. Mami har bakat bullar- både vanliga och SAFFRAN- åh va gott! ikväll blire fika med om hihi.

skola imorgon, finns inte så mycket att säga....


Kommentarer
Postat av: Anna

haha jag ska försöka :p

2008-11-02 @ 18:59:45
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0