tjenna!

skolträningen igår var riktigt rolig, och riktigt oseriös från julia och min sida, aight? anna smittades också av oss på slutet. det var kul iaf, och dagen fortsatte med roligheter med jullanbullan.
   efter skolan var jag med min pojkvän som hjälpte mig att plugga inför matteprovet på måndag. usch va jag hatar prov. klockan sex började han träna och jag gick in i gymmet. där var sara och maddo, vi hade det trevligt med mycket prat. efter en stund kom också tim och jesper och höll min sällskap när tjejerna började träna handboll. det var rätt trevligt det med.
  well, mitt lag spelade mot rosersberg kvart i nio, men jag skulle träna då... med aflick. det gick inte alls bra, hade så ont i armen så jag kunde inte ens skjuta, kraften var helt borta. jag gick och duschade istället, och kollade det sista på matchen. mitt kära skånela vann, <3

idag var det också rolig träning i skolan, vi har så kul tillsammans ändå. vi handbollare :)
   efter en grrrrrrryyymt tråkig och tröttsam lektion med rein så fick vi sluta för dagen. självklart missade jag och jullan bussen och hela min dagsplanering gick i spillor. men iaf, mormor kom och hämtade oss.
   väl hemma så la jag mig i sängen. Jag somnade till i 20 minuter ungefär. sen tvingade jag upp mig själv och gick ut och sprang i en timme ungefär. nu är det över och nu är det bara chill hela kvällen som jag ser fram emot. massa plugg dock, men ändå.. mys framför teven :D

hejsvejs alla

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahah ja du, det var superskojj!! ni två asså ;D mohahah! :D <3

2008-10-15 @ 20:11:41
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: jessica

aa men duuurå ;)

2008-10-15 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0