11 september

igår klippte jag mig :o och inte lite heller, nu har jag kort hår. ojoj, har inte vant mig än och inte andra människor heller kanske.. imorrn ska jag tona det mörkt dessutom.
   iaf så hade vi spanska idag på morgonen. stackars arma lärare, det här är bara början haha. efter det var det äntligen dags att få våra datorer. wiiiiie, vita och fina macbooks ;) apple tack så mycket. och på köpet en inte helt jättevacker dataväska som vi måste bära på 24/7... aja, men fan en data woho!! :D och dessutom slutade vi ju typ halv tolv, så nu är jag hemma också! ikväll är det träning, & coachsamtal med eleonora :) ska bli intressant. 
   jag skulle ha spelat med a-flick i helgen i septembercupen. Men jag gjorde illa mig rejält i armen på träningen i tisdags, så nu har jag helt spelförbud för min tränare, tills jag träffat sjukgymnasten. suck asså....
   btw kära läsare så kändes det allvarligt som att världen HADE gått under imorse, för hittade jag min ipod? NEJ... men för att inte oroa er för mycket, den ÄR återfunnen!! :)

11 september för sju år sen var jag nio år. Nio år, inte mycket egentligen. Men jag kommer så väl ihåg, som att det var igår, vad som hände den dagen. Det var svårt att fatta att det verkligen hade hänt, när man såg på tv. Fortfarande svårt att förstå hur någon kan göra något sånt, när man tänker tillbaka. Idag har jag, tyst och inte speciellt offentligt, bara hedrat och tänkt på alla som var med den dagen för sju år sen och också använt dagen till att minnas anna lindh som mördades idag för fem år sen...
RIP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0