friday night

träningen igår gick riktigt bra, och träningen imorse likaså.. därför är jag ganska glad över det, vilket det var ett förjävla bra tag sen jag var. så det känns skönt. imorrn är det sthlm cup i nacka. ja, det är inte många i mitt ordinarie lag som är med, men man får göra det bästa utav situationen.

skönt med fredag, skulle ha gjort naturkunskapsläxan, men gjorde jag det? nej... åkte till hampus en stund, för ja det var ett tag sen jag va med honom. sen åkte han till hallen, och jag hem. god middag med familjen och sen tv. det var iaf trevligt.
   ska slagga snart, fan trött asså... och pallar inte göra nåt annat.

pusshej

Kommentarer
Postat av: julia

haha jag skulle också gjort den men icke sa nicke ;D

2008-09-05 @ 23:12:14
Postat av: julia

jag skulle också ha gjort den men icke sa nicke ;Dhaha

2008-09-05 @ 23:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0