lördag

sometimes i just don't know where i fit in, what i'm doing here...

igår var det fredag, vilket betydde träning på morgonen i skolan med tvåorna. det var typ målvaktsträning, så det blev mycket skott. efteråt var det stressigt i duschen eftersom vi skulle till skolfotot efter. gooosh jag hatar det, fick stå i mitten som vanligt och det enskilda blev inte så bra asså ^^ aja, gjort är det iaf och det är bara le sen när det kommer ut :) resten av dagen hade vi engelska och lunch, och jag tillbringade allt självklart med jullan-bullan :D sen drog vi ner till sats lite tidigare, av olika anledningar, och chillade där ett tag. sen var det dags för träning. men vem var seriös då? inte vi iaf, så roligt hade vi. aight chulia? ;) och lilla markus var där också, haha. så ja, kuligt för en gång skull var det :) sen åkte jag buss med julius till stationen och sen till hampus. var hos honom en liten stund, sen drog jag hem och fixade mig lite. strax efter sju stod jag innanför malins ytterdörr. (efterlängtat) anna stod vid spisen och malin lekte med datan. lite senare kom sofia och åt upp de få resterna som fanns kvar av tacosen :p sen hade vi bara myspys-kväll och såg på film. Sweeney Todd - not my type of movie, men ja... det var ändå mys :p
   sen låg vi och pratade och slocknade lite senare, sofia pratade i telefon halva natten med en viss person så vi märkte inte när hon kom tillbaka. at night flyttade jag över till malins säng och sov där istället, så anna slagga själv på luftisen :P

idag har jag match med a-flick mot lidingö. samling snart, wish me luck <3

Kommentarer
Postat av: jullanbullan

YES! det var super kul :D igen,igen,igen! tack<3

2008-09-20 @ 16:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0