well...

igår var jag på bio med malin. det var mys, vi såg wall:e. hur gullig som helst. träffade charlotte och jesper i kista, så vi slapp åka tåg hem! det var iaf jättekul och det blev mycket prat och skratt! det var ett tag sen malinus, har saknat dig! <3

idag vaknade jag hos hampus :) sen åkte jag med mami och sis och köpte skor. jag köpte två par, & ett par löparskor. + en dataväska. mjo najs najs.. nu har jag gjort lite engelska och nu kollar jag på en repris på en fars som gick igår.

nu känner jag mig lite.. alone... am i good enough... i wonder...

Kommentarer
Postat av: Anna

skor igen?! kvinna du är helt otrolig ;) haha

2008-09-14 @ 20:20:24
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0