091201

första december

ja, 1 december är det idag. REDAN?! tiden går fort. det är bara 21 dagar kvar till jullovet, 23 dagar kvar till julafton och 30 dagar kvar av det här året. 2009. ja, det har varit ett bra år måste jag säga. massor av skratt, massor av tårar. i det stora hela har det varit grymt. mycket roligt har man gjort med sina vänner, och pojkvännen som gjorde allt så bra. nu är vissa saker annorlunda, men jag ska börja om på nytt. om bara 30 dagar är det nytt år, och nya möjligheter.

just den här dagen började jag faktiskt med att titta på första avsnittet av årets julkalender. den verkar lite töntig om alla ska vara superhjältar. nej, det var inget mysteriet på greveholm direkt. eller sunes jul och kaspar i nudådalen. men något sånt kommer det nog aldrig mer bli!

i skolan då? matten var... speciell. vad ska man säga? inga kommentarer, ni som var där ni vet. ni andra? ska ni ha Gunnar (farbror röd?) som vikarie, grattis! :D nej men en söt liten tomte var han iaf, och mycket skratt gav han oss. kanske inte medvetet alla gånger dock. efter lunchen och hela baletten var det dags för mig att snackelisnacka lite engelska med Dan the man. uusch va nervös jag var, och spänd som en jävla tandställning. det gick väl helt okej, kunde ha gått bättre. men skönt att äntligen ha det gjort iaf!

sitter nu och tittar på gammalt one tree hill. det slog mig igår att jag glömde spela in förra veckans avsnitt (fuck). ikväll blir det jsm-träning, vilket jag faktiskt ser fram emot!

hejdå gott folk!


Kommentarer
Postat av: Miranda

du är cool<3<3

2009-12-02 @ 10:51:54
URL: http://mirandalarsson.blogg.se/
Postat av: julia

låter bra jessy(?) :D

farbror röd.. ;) hihi i like it!

2009-12-02 @ 22:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0