28 december, fridas dag! <3


vad ska man säga? några riktigt härliga dagar har jag spenderat med mina vänner!
i lördags var vi och solade (ovanligt?) och sen drog vi till Kista. innan filmen ens hade börjat så satt vi nästan och sov, men roligt hade vi iaf och Avatar är lugnt en sevärd film som jag rekommenderar. en väldigt cool och samtidigt otroligt vacker film. sen kväll blev det. detsamma blev det igår. men GRYM VAR DEN! vi firade bästa frida, som är värd allt grymt i världen! hoppas din kväll blev jättebra!

killarna gav henne iaf en rolig present och jag, jenny och anna kan känna oss stolta att ha designat dem ;) bilder kommer kan jag lova! ska bara få minneskortet från jennypenny, sen ska ni få er ett gott skratt! 
vi tog iaf sista tåget hem och jag och jenny slagga hos anna. vi gosade upp oss i annas bäddsoffa och satte på Baksmällan. Trots att den kan vara världens roligaste film, så somnade jag efter "there's a fucking tiger in the bathroom.." (kan inte sluta skratta till den filmen,... "he's a rétard" ..haha)

nu är jag iaf hemma igen. ska snart ner till hallen och biffa lite. sen får man se vad dagen bjuder på!


du är en fullkomligt underbar människa! är så glad att jag har dig ska du veta.
finns det något ont i dig? inte som du visar mot de du tycker om iaf.
du gör mig så lycklig, skulle aldrig vilja vara utan dig i mitt liv.
du och jag froudie, until the end of time!

GRATTIS BÄSTA FRIDA PÅ 17-ÅRSDAGEN!
BARA ETT ÅR KVAR NU... ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så mycket världens bästa jessica :D

Kommer alltid att finnas här för dig min vän <3

Du och jag Jessan :D puss på dig

2009-12-28 @ 15:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0