dagens braiga grej


VUXENPOÄNG

"Jessica, går du ut och startar bilen?"
är inte detta vuxenpoäng så säg? visst är det ett tag kvar innan det är min tur, men man märker att det är på gång.

och det faktum att jag är helt klar med julklapparna och att jag dessutom har fixat i stort sätt alla själv. på eget bevåg, med egna idéer. och att jag dessutom har hjälpt min bror att fixa julklappar som han kan ge, för att han inte orkar själv får mig att känna mig som min storesyster.
+ att jag nog har köpt mest av alla i familjen iår (bortsett från mamsen kanske)

jag känner mig helt klart duktig. och ganska glad faktiskt, av många olika orsaker. en fråga bara. om man jobbar på maxi på eurostop i märsta, då måste det vara ganska stor chans att man bor just i märsta va? *jag hoppas* haha.

nu väntar ännu en hemmakväll med mamma och pappa. jag somnade förresten i soffan för en stund sen, gudomligt skönt måste jag säga! kommer förmodligen somna i mammas knä ikväll, mysfaktor 111 ;)

ha en trevlig kväll allesammans,
ät inte gul snö!

Kommentarer
Postat av: julia

haha vi får hoppas på att han bor i märsta :D:D

2009-12-19 @ 20:43:26
Postat av: Anna

COOL TJEJ :-D

2009-12-19 @ 21:43:22
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0