två skildringar av en helg

vill börja med att säga att det blev vinst mot Guif igår. en riktigt bra match bjöds det på och jag är glad. riktigt glad, även fast jag satt på läktaren. (kanske var lika bra ändå, för jag var så nervööös). det var en riktigt prestigematch och vi drog det längsta strået, riktigt skönt! bra brudar! när vi kom hem så kollade vi på idol och jag kan bara säga att jag var såå nära tårarna när Eriks flickvän kom upp på scenen och han höll om henne och sjöng till henne. det var fint, och erik är bäst!

bra helg
vaknade imorse och låg kvar i sängen och tänkte massor. men den här gången blev jag inte ledsen. jag blev mest glad. tänkte på underbara minnen, men det var mest glädje jag kände i magen. kanske börjar det blir bra nu, jag hoppas.

för övrigt tror jag att det här kommer bli en bra helg. nu ska vi på julbord på Rosersbergs Slott. det kommer bli mys och jag kommer äta mig tjockt med mätt. efter det blir det handboll & 18årsfest

____________________________________________________________________________

ja så lät det igår. hann inte skriva färdigt innan jag skulle åka på julbord. men bra helg? ppft... visst den började bra med gott julbord (dock ingen risgrynsgröt, *besviken*). det var mysigt och trevligt med min familj. sen begav jag mig av till kulturplats vikingahallen. det blev en trevlig match. såg bara första halvlek, men de ledde stooooort.

Elin och c:o hade fixat så himla bra på festen och allt var jätteschnyggt.
tyvärr blev det fail för mig ganska tidigt. åkte hem och försökte sova istället. men jag har väl inte kunnat på hela natten. har haft massor av tankar i huvudet och har inte kunnat slappna av.

jag vill bara ge upp

Kommentarer
Postat av: julia

<3 !

2009-12-14 @ 15:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0