fredagsmys?


what a day!
började som vanligt med träning. lite styrketeknik och egen tid. jag hoppade och hoppade från kanten och micke roos överlistade mig varje gång. jag gillar dig micke, men att skjuta på dig är en jävla pina.. haha. men sen var det iallafall dags för matte med Gulle. och vilken jävla lektion det blev då?! grymt kul hade vi och det uppskattas lika mycket varje gång! stackars lille Gunnar, det var inte mycket nytta vi gjorde! men fan, fredag - då ska man va glad. :D

dagen fortsatte sen med lunchkonsert i ljusgården. jaa, det var lite speciellt.. typ jazz? och asshaking á la niggah. ja, om man kunde dansa sådär så hade man ju varit fulländad... TYP?! eller inte haha. lunchade som vanligt med jullan och madde, och fredagen till ära var det nya nachos/tacos/pitabröd(?) same same, och det var riktigt gott måste jag säga iallafall.

dagen avslutades med... hör och häpna... RILLE RAKET! hmm.. jag förstår honom inte riktigt och hans lektioner brukar gå åt till att göra annat eller låtsas lyssna med sen inse att man sitter och tänker på något helt annat och inte hör vad han säger. idag var det lite både och. kollade på massa bilder från massa olika tillfällen. för övrigt älskar jag julias (peders) systemkamera. skulle inte sitta helt fel att få en sån i julklapp (iaf 18årspresent).


åh vad jag längtar till mitt vinterland



nej nu var det plötsligt dags för träning!
hörsdå huj!


Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHAHHAAAAA kan inte sluta skratta, du skriver så bra!! :D Gulle, mulle, rulle, julle, pulle, olle!!! VÅRAN KLASS ASSÅÅÅÅÅ!! :-)



nej men annars kan jag inte mkt annat än att hålla med om att jag också längtar till ditt vinterland även fast jag inte varit där :p men aa du vet va jag menar :D

2009-12-04 @ 18:30:25
Postat av: Anna

jag älskar dig jessica <3

2009-12-04 @ 19:31:33
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0